Click here for Myspace Layouts

Thursday, November 24, 2011

Bad and Good :)

Bad News

HandPhone aku rosak , tahu kenape rosak ? sebab , ni nak story sikit , pada hari selasa yang lalu , aku join pertandingan futsal padang yang dianjur oleh kelab aku sendiri (Seventeen Junior Fc ) . Pertandingan tu berlangsung walaupun hujan yang lebat , itu yang best tu , lawan bola tengah-2 hujan :) , baru lah ada fight kan? hihi , k sambung balik pasal hp tu , then , aku call member aku , time tu ah malang tak berbau , hp aku jatuh dalam air , haha , tahu-2 lah keadaan padang camner kalau dah hujan , lecah sane sini , air bertakung lagi , ish-2 , nak dipendekkan cite , hp aku rosak , number fon dalam tu sume hilang , tak sempat nak copy , jd aku mintak lah , sape-2 kawan aku yang kenal aku , sms lah number korang kat number aku tu , please lah , nanti susah aku nak contact korang :)

                                        


                                               I WILL MISS YOU NOKIA C3

                                            


Good News :D

Lepas je peristiwa malang tak berbau tu , aku balik rumah dengan sedihnya , haha  , its  not funny , guess what? aku kne marah dulu dek mama yang tersayang tu , cakap aku tak pandai jaga handfon lah , tp mmg betul pon , macam-2 lah mama cakap , aku dengar je lah , dah mmg aku tahu dah perkara sebegini rupa akan berlakuu , dengan sabar aku dengar :) , then , mama kasi aku gune hp E5 , haha , aku tak sangka dapat guna hp tu , ingatkan mama dah tak percayakan aku , thanks mama , lepas ni aku janji aku jaga leklok hp tu :) , mak aku cakap kalau rosak jugak tak kasi dah yang lain, pandai-2 lah nak gune , huhu .


                                                  WELCOME TO MY LIFE E5


                                                 


tu je :) sekian , thanks for reading :)



Kimi Zamri :) 

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget