Click here for Myspace Layouts

Friday, December 10, 2010

BBMT


AWOK2 BBMT:



name dia mohamad afiq bin mohamad. org pggil dia fiq. dia ni budak sumbat, law time dia sumbat dia cari aku ah suruh mri moh dia,. dan budak ni kuat koya, koya smart lah,,mcm2, pastu dia kbo rmbut dia mcm nick jonas. Wekkkk nk muntoh i dngor,,hahaha,,,gane2 pun dia bestfren aku ea,,ak knal dia dri drjoh satu agi ea,,piq orp!!,,afiq baik ! dan mmg baik !~ huhuh



name dia zulfadhli bin zamri,,org pggil dia lee,,dia ni baik dan suke tlong org,.law aku tggal sen dan hlang duit kt koloh dia ah berlanje aku,mmg baik ah budok ni,,sob33,,trime ksih lee.,dan kdang2 budok ni wt bijok gok ea dpn org rmai,,bia dok bijok pun,,hahaha,relax lee,,guraw je,,law bosan ke,,awok2 aku g ah moh dia lepak,,main game,,lee orp.,! dh lah lawan bola ngan aku kaloh,,huhuh :D


hok smart  dan kurang tinggi ni, nama dia abdul rahman bin mohamad. org pggil dia man or rahman. dia ni baik gok ah, klas sme ngan aku ea. ak ngan dia jlan sme okmo kt koloh, law tkdok dia mmg sumbat ah aku,. nok ngis ase law tkdok dia,,:'(,,waaaaaaa.!

hok rmbut cokeng ea, name dia amirul syafiq bin rusli,,org pggil piq,,bkn pig ok.! smart org ni ea, tgok rmbut doh ah, huhuh. budok ni baik gok ah posen dua ngan aku, kdang2 kdekut gok ea, haha, relax piq, dan budak ni kuat main awek ea. biase ah org smart kang,,k gane piq.!

hok kdua smart dlm koloh bnjai ni name dia khalil bin amir, pendek err name dia orp. dia ni sumbat gok ea, law sumbat cari aku ah, sme ah ngan afiq ea, huhuh, dan budak ni kuat main awek ea,,keliling pggan awek ea,,huhu :D,,taun dpn budakk ni pndah rumah, dok duduk dhlah bnjai, sob33, hlang sorang awok bbmt, sob33, gane2 pun dia mmg baik ngan aku,,,khalil orp.!~

yg bru smbuh dri kmalangan bru2 ini, name dia amirul asraf bin mat lazim, dia ni baik orgnye, budak ni katang ea, mcm john cena doh, law org nok gocoh ngan aku, aku pggil dia ah suruh back up ak, huhuhuh, trime ksih asraf.!~




name dia tengku shahrin hakimi bin tengku mnde ahu, dok igt doh, org pggil dia kimi tenuk. haahah!~ dia budak koya smart, hahaha, law main futsal klu tkdok dia mmg dok jdi ah mcm chelsea main ow.huhuhu, dan dia ni kuat main sekor.!~ hok tu ak tkang ow,! budak ni kuat main awek ea, tukor aje awek, subhanallah!~ kup mu r.! asl mg bhgie, hahahah, (ski afiq ) ..

budak smart skli skoloh bnjai ea, name dia muhammad hafiz aiman bin muhammad jafri, org pggil dia, hafiz, aiman, man, jonas dan adam, huhuhuh,. budak smrt skli skoloh bnjai ea, law bdak form1,2,3, krek mntok nombor tpon, pastu kbo hai bleh berkenalan, mcm2, ish3.!~ law form4,5 mintok jdi adik angkatlah, mcm2, serabukk ase, sob33





ni budak nie gilerw sket mcm tak betol...hihii ^_^..
ni anop cikgu Kamro ea....cikgu katang skali dlm skoloh....^_^

Copy Right From Hafiz Lovato, ^_^....... And A Little Edited BBY Me ^_^

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget