Click here for Myspace Layouts

Saturday, December 11, 2010

My Besh Frenz Ever

                                                                           Ekin


comel dye kan??... dye nie baek orangnya...senyumnye yg menawan mmg nampak ayu sgt2....aku anggap dye ni mcm kakak aku sendiri...dye slalu share ape2 yg patut dgn aku...she's da besh u know??.. hehe ^_^...

      I Hope She Keep Smiling FOr Me ..Juz Me ^_^



                            Hazwan




dye nie baek doe...aku respect dye la...pandai shuffle...smart plak ^_^.... aku suke kwn nan dye... da mcm abg aku la dye nie...abg aku tak mcm nie ^_^.... tengok kasut tu..that's O-chibi shoes... Idun know sama ad dye curik atau beli...hehe

                 ONE no One like You Meh !!




                     Amir a.k.a Mishima                   
                     
             




 Ni la Amer or panggilannye Mishima..^_^... Rumah dia jauh sikit je dr rumah aku..hehe...^_^....kami tinggal di Bandar Baru Bukit Mentok....Amer nie smart jugak orangnye...pandai shuffle... he is Fanaticsm....baek,chill,sporting n gud orangnyer...


                        Amer a.k.a Mishima






                           Azri Acak



 Dye nie aku bru kenal tahun 2010...tp chill la kwn ngan dye...sporting..ni mamat shuffle jugak nie...yg aku pelik tengtang dye nie taw...kat sekolah mcm gampang dye punye N.E.R.D,
tapi kat luar... huh terserlah bergayanya member aku nie..hehe...tak kesah la tu...maybe dye ad dua alam...hehe guraw4 ^_^



            
                       Aien Farahien 


       
dte nie baek nan aku...my classmate jugak...dye pon ad share problem nan aku....hmm...dye nie lovely frens....aku x boleyh lupe dye  sbagai kwn aku... muka dye mcm orang cina la..mate sepet =.=,puteh...heheh sorry to say ^_^


              


                          Azram

    

Yang nie sorang kecek molek...hehe ^_^... nie kwn baek aku gak nie...kelas dye sbelah kelas aku jea kat skolah... dye ni pengawas perpustakaan sma r ngan aku ea.... tengok r pakaian dye orw...sikit punye bergaye dye nie....rambutnye spike larh..hehe..^_^  tp sayang arituh cikgu gunting rambut dye...langsong jd skinhead member aku nie..tp skejap je...nanti panjang la rambut tu..hehe ^_^


           
                             Seiran

        

yang nie sorang nie plak...hmm...nk cite mcm mane la...dye nie baek gak larh...kat skolah orang panggil *Set Jabat* aku pon ta taw knape...^_^.... dye nie sorang jerkk...tp bnyk awek nie.. keliling pinggang hehe.. ^_^... tp dye setie ngan shiroh dye urh...hehe

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget