Click here for Myspace Layouts

Friday, December 24, 2010

Kisah Sedeyh Jugak r Nie

Ari khamis tu abang aku g amik result PMR ye ngan mak aku ea... 
      


balek er rumah orw.... aku tanye mak aku, 'mama abg dpt brape A??' pastu mak aku jawap.. 'Abg dpt 3A je, geng2 ye ramai hok dpt molek result..bla...bla...bla....' ad r dlm 15 minit mak aku ckp ea... pastu ea.... g dapur ea makan tgh hari ngan mak aku....abg aku dop mkn skali mse tu sbb dye frust and xdop mood nop mkn kes result r nie..hurmmm...sian gop tengok ye...tp gitu r dopleyh wak mnde gop aku ea... pastu mak aku ckp r kat aku ea 'angah, mama nak angah dpt 8A tahun dpn, mama nak naik pentas ngan angah, mama frust gile ea sbb abg x dpt resut yg bagus, abg tu bukan tak cerdik, tp dye mls bce buku,  mama nak angah tekun start tahun dpn, ea, ingat ea mama nop naek pentas ngan angah tahun dpn'... mak kabo gitu r ke aku...tersentuh aku ngan kate2 mak aku orw...mule r ad smangat dlm diri aku ea nk blaja, aku nak jugak hilangkan rse frust mak aku ea... aku janji aku akan usaha sungguh2 tahun dpn...aku xmoe dah mak aku frust....mak ngan ayah aku bnyk dah bekorban untuk aku, bile la lg aku nk bls jasa mereka tu....


kwn2 tlg la doakan aku berjaye ye ^_^... tlg la

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget